När man blir äldre så har man mer erfarenhet att göra bättre val. Det tycker jag åtminstone nu när jag är äldre. Gissningsvis så hade mitt yngre jag inte tyckte likadant. Oavsett så är jag väldigt nöjd med hur min födelsedag firades. Sedan kan man fira länge när det är stort.
Jag var iväg med en vän och vi hade det helt fantastiskt! Jag blev firad även på avstånd av hela mina stora familj. Syskonen hade fixat fint på rummet. Och samtal, meddelande på det från både familj och vänner.

Jag blev överöst av massa fina presenter på morgonen av min vän och hennes make. Även han på avstånd via video. Maken firade mig innan och vi ska fortsätta att fira mera. Allt för att hitta guldkanterna i livet som man uppskattar.


Mest av allt njöt jag av att bara få vara med min vän och äta gott. Vi gjorde precis vad vi ville och kunde njuta av sol, glass och promenader utmed vattnet. Vi var på spa och relaxen var underbar med brinnande brasa efter allt bad.





Tacksam för att jag blivit ett år äldre och lite rikare med familj, vänner och kunskap.
Ta hand om dig. Vi hörs imorgon.
