Tre veckor, drygt

Igår blev det en cykeltur. Det var mer än tre veckor sedan jag cyklade förra gången. Minstingen har cyklat sedan dess. Han gjorde Vätternrundan i år igen. Det gjorde inte jag.

Efter tre punkteringar innan Gränna, lampor som slutade lysa och sömn så var det en jobbig runda. Glömde jag säga att det regnade? Men han tog sig runt! Han är bra duktig min kära minsting. Han cyklade dessutom ensam. Även om man aldrig är ensam på Vätternrundan.

Jag var nöjd med min runda igår. Inga 315 kilometer. Inga punkteringar. Inga lampor som slutade lysa. Inga sovpauser. Och viktigast av allt, inget regn. Det var en perfekt runda.

Sol och blå himmel ☀️

Ta hand om dig. Vi hörs imorgon. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *