Jag vet att man får äta precis vad man vill som mat när det är varmt ute. Många tycker om att äta sallad som lunch eller middag på sommaren. Jag kan tycka om en sallad oavsett årstid. Men eftersom man får välja precis vad man vill så väljer jag inte sallad.

Jag väljer milkshake. Massor av blåbär. Lite glass, lite mjölk och massa grädde. Det är en perfekt lunch när det är 27 grader ute. Jag skulle behöva komplettera med lite protein om det var lunchen varje dag. Då är tipset till mig själv att ha i kvarg istället för glass. Milkshake varje dag tycker jag!
Ta hand om dig. Vi hörs imorgon.
