Jag säger att hos oss är den väldigt meningsfull. Den används ofta och jag är glad att jag lagt pengar på den. Särskilt med tanke på min klimatångest. Den gör att jag enkelt kan använda återanvändbara sugrör.

Det är en hållare till diskmaskinen för sugrör. Man ställer dem i och de håller sig upprätt under disken. Perfekt för mig som gör milkshakes ganska ofta.
Men om man inte använder sugrör eller inte bryr sig om att de slängs efter en gång så är den ganska meningslös.
Ta hand om dig. Vi hörs imorgon.
