Födelsedagspresenter fortsätter

Jag fortsätter att få födelsedagspresenter. Denna blev jag extra glad för. Jag använder mycket gummistövlar när jag är i trädgården. Förutom att de ska vara bekväma så vill jag de ska vara snygga också.

Svärmors present var snygga och bekväma gummistövlar. De kanske är för snygga för trädgården. Men jag går faktiskt ute när det regnar utan att göra trädgårdsarbete. Oavsett kommer jag alltid vara mycket glad när jag har mina snygga födelsedagsstövlar på mig.

Ta hand om dig. Vi hörs imorgon. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *