När kära syster med sambo var på besök så fick maken en present. En present så han inte behövde vara ensam når jag höll på i trädgården. Han skulle hitta en plats utomhus. Igår hittade jag en plats ute tills maken flyttar den. ”Den” heter Andy enligt syster.

Eftersom det är en and tyckte jag att han passade bra vid vattenpölen. Han syns dock inte så tydligt. Får se om maken hittar en annan plats.
Ta hand om dig. Vi hörs imorgon.
